Rosé-kväll:)

Mys-kväll med underbaringarna ikväll, mycket trevligt! Det blev kycklingsallad med massa tillbehör, glass med varma hallon och sen ost och vindruvor och till det en flaska rosé. Anna och jag hade hyfsade problem att få upp korken, som var gjord av plast och för att uttrycka det milt var ganska motståndskraftig mot korkskruven så det tog ett tag innan man kunde skruva ner den:S men till slut lyckades vi i alla fall:)
Nu sitter jag här och klunkar det sista vinet och funderar på hur jag ska få morgondagen att gå ihop, kommer att bli stressigt som in i. Men det går säkert, jag har ju massa hjälp så det vore ju lite illa om vi inte ordnade upp det!
Ska nog sova lite nu i alla fall, har faktiskt tro det eller ej städat en kväll efter fest/middag innan jag går och lägger mig vilket genast betyder att jag slipper det imorgon, yey fler sådana städryck innan man ramlar i säng tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0