Nej nu jävlar

Nu är jag trött på blogg.se vad är det för cp-funktion som gör att man loggas ut efter ett tag, här hade jag suttit i nästan en timme och skrivit ihop en krönika och när jag trycker "spara och publicera" så kommer jag tillbaka till inloggningssidan. Okej fine tänker jag det sparades säkert, loggar in igen och tittar på arkiverade inlägg..
Finns det där?
Nej, nope,nein det finns det inte.
Det som gör mig argast är att detta verkligen inte var ett inlägg som handlade om vad jag hade för skor på mig idag eller hur tråkigt vädret i sverige är just nu. Misstolka mig inte nu sådana inlägg är också trevliga, men detta inlägget låg det verkligen arbete bakom.
Jag får i och för sig ofta inspiration till krönikor och skriver ofta ner dem också, men det är fan inte ofta som de faktiskt blir såhär bra som denna faktiskt var..
Och nej jag tänker inte sätta mig ner och försöka skriva om den, även om jag säker skulle kunna få ihop något liknande igen så skulle det nog inte bli lika bra. Inspiration kommer när den kommer och nu är den helt plötsligt puts väck tack vare blogg.se
Tack som fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0