Midvinternattens köld är hård?

Varför är det så kallt här, men ingen snö? Ska det vara kallt kan det ju få vara snö i alla fall så det blir lite ljust. Nu är det bara mörkt, kallt och trist.
Men varför klaga vi har ju den underbart varma och ombonade väggaskolan att värma oss i hela dagen lång. Och imorgon ska jag ha en svenska redovisning, frågan är bara om vad? Skulle ju kunna prata om mina skidor, blir lite svårt att smuggla med sig dem in på skolan på ett diskret och bra sätt bara. Nej men skämt å sido, någon som har något förslag?
Nej nu får jag gå och fortsätta fundera, under tiden jag gör det ska jag fixa något ätbart och sen sova en stund:)
Me like


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0