Konsten att orka överleva

Har haft en underbar helg, jag och Anna åkte iväg och tog det lugnt på landet. Vi njöt av tysthet, filmer, eld i öppna spisen och mysig matlagning:)
Men av rubriken förstår man förmodligen att skon än dock klämmer på ett eller annat ställe, inte bara på ett ställe utan på ganska många måste jag erkänna.
Imorgon eftermiddag inträffar typ det mest ångestframkallande jag har gjort hittills i mitt liv, som det käns nu i alla fall!
Men vad har jag för val? Hellre dö stående än att leva på knä!
Men imorgon är det över i alla fall!
Nu ska jag rota igenom min garderob för att hitta något som går att ha på sig i skolan imorgon utan att man ska behöva skämmas ihjäl:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0