Hemfärd

Då var det dags, det bittra slutet har kommit. Imorgon på morgonen packar vi ihop oss och återvänder till sverige..
Usch vad hemskt! Fast det ska bli roligt att träffa alla igen men lämna detta underbara land och skidåkningen? Nej det är inget jag gör med glädje direkt!
Var underbart väder idag, var underbart att åka:)
Ikväll har jag läxfri dag, har kommit fram till att jag kommer att ha några dagar efter hemkomsten innan skolan börjar igen. Får satsa på att plugga då orkar verkligen inte idag!
Idag måste jag packa och njuta av min sista dag i Österrike för denna gången.
Usch vad hemskt det låter, ska nog sluta skriva nu annars finns risken att jag börjar skriva en lång uppsats om hur underbart det är här...och tro mig det vill ni inte för det går oftast inte att förstå ett ord av dem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0