Greta Garbo den fantastiska och staket

På vägen hem från Briggen diskuterades idag vad jag och A hade klätt ut oss till på maskeraden innan jul, jag berättade att jag klätt ut mig till Greta Grabo. När J sen frågade A vad hon klätt ut sig till svarade A paket..varpå J utbrister frågande STAKET?!?!
Ja, vad vore livet utan mina underbara vänner? De förgyller livet:)
Första skoldagen är avklarad då ja, trevligt att träffa folk igen:) Men det var dock det enda som var trevligt, lektionerna var helt innehållslösa som vanligt, skolmaten var lika flåttig och hemsk som vanligt och det är mörkt och kallt och deprimerande i detta landet!
Som jag påpekade idag i skolan så är det sol i Österrike mellan 8 och halv fem varje dag, vad är det här? Så pass ljust att man kan förflytta sig utomhus utan att snubbla över tennishallen mellan 12.00 och 12.15?
På tal om Greta Garbo den fantastiska så är det en svenska som ska få spela henne i värsta stora filmatiseringen av Gretas liv i USA:)
Klart som korvspad att rollen borde vara vikt för en Svenska, men var inte lika säker på att USA.s befolkning höll med, men det gjorde de tydligen! Och inte mer än rätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0