Fredagen den nionde januari

Går i de härliga förkylningarnas tecken, usch vaknade klockan fyra i morse av att några körtlar eller något på högra sidan av min hals var svullna och att jag inte hörde ett dugg. Vilket underbart välkomnande detta landet ger en, verkligen, tack sverige jag gillar dig också!
Så det blev sjukskrivning fram till provet idag sen till skolan en snabbis och skriva prov och sen hem oh sova igen. Orkar max vara uppe så lång tid som det tar att förflytta sig till köket och dricka vatten för att sedan snabbt förflytta sig tillbaka till sängen där man sedan ligger avsvimmad en halvtimme eller så innan huvudet ens går att lyfta.
Menmen man får kurera sig med vitaminer, te och massa sånt trevligt hälsokostgojs och hoppas på det bästa.
Vill i alla fall helst kunna vara med imorgon kväll när vi ska ha spelkväll hos L:)
Nu ska jag dricka te och kolla Let´s dance, ha det bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0