Det bittra slutet..NOT:)

Imorgon börjar det, mitt fysikfria liv och jag kan inte beskriva hur lättad jag är! Det är helt fucking fantastiskt!
Detta har naturligtvis firats lite smått idag med nya skor från asos och lite annat smått och gott, blev även ett glas vin och något så ovanligt i mitt liv som en tv-kväll:O
Nästan så att man blir tårögd av bara tanken, men jag som sällan gråter får nöja mig med att nuta av det. Inte helt fel det heller!
Men det ska inte bara firas idag, nejdå det är ju faktiskt mig vi pratar om här.
Imorgon kommer det att firas middag med älsklingarna  vilket inkluderar mitt favorit vin som jag snubblade över i London och sen hittade i Tyskland och fraktade med mig till Sverige.
På Lördag smäller det, då ska jag festa som om det inte fanns någon morgondag. Det ska man kanske hoppas att det inte finns heller, kan hoppa direkt från jag lägger mig på söndagmorgonen till måndag morgon och skippa huvudvärks-statusen max.
Nu ska jag packa min träningsväska tills imorgon,sen sova ut, kursproven tar hårt på de stackars eleverna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0