Dan före dan före första dagen på resten av mitt liv!

Nej nu ska jag faktiskt hör och häpna inte komma dragandes med någon gammal klysha om att jag minsann och dag ska börja ett nytt hälsosammare liv i övermorgon, för hur kul låter det på en skala?
Skittråkigt!
Nej mina vänner, i övermorgon börjar nämnligen mitt nya liv fritt från fysik! Jag kan inte fatta det, helt underbart!
Det räcker ju med att titta i en fysikbok för att förstå hur hemskt det kan vara för vissa,
därför kommer jag inte att läsa fysik b:)
Men visst sen finns det även folk som tycker att det är roligt och är duktiga på det. Det är såklart en sak, men att sitta och plåga sig igenom 150 poäng fysik b bara för att man ska, när jag troligtvis inte ens kommer att behöva den för min utbildning ändå. Och om jag behöver den en vacker dag, så läser jag upp den då. Inte nu i alla fall, nu ska jag ha sovmorgon på torsdagar fram till tolv:)

Lite kort om min dag:
Vaknade innan väckarklockan, så långt allt väl. Går upp och rakar benen, hör och häpna utan missöden, inte ett enda sår! Sen händer det, ska skölja av händerna och då är det väldigt varmt vatten i kranen. Det brändes en aning, varpå jag få ett smärre ryck och börjar skrika och skälla på kranen. Typ något i stil med: -Jaha är det så vi ska ha det din helvetes Jä*** kranjävel! Efter denna mindre dispyt (som tog runt fem minuter) fortsatte jag mina morgonritualer som vanligt, något förvånad familj som lät ganska lättade när jag fem i halv åtta gastade hej och flög ut genom dörren.
Pressade in ett möte på morgonen och sen gympa och matte, efter lunch redovisning av arbetet i religion.
Glädjande gick det över förväntan:)
Pallrade mig hemåt och tro det eller ej inga vapenvila tecken från kranen. Får kanske gå ut och ta ett snack med den igen, vill ju liksom inte bränna mig varje dag framöver....
Helt sjukt konstiga situationer jag lyckas hamna i, hur många lyckas liksom hamna i gräl med badrumskranen?
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0