Åre fixat och klart:)

Sportlovet kommer tillbringas i Åre tilsammans med Anna, värsta överraskningen!
Kommer att bli superskönt, med snö sol och massa trevligt folk:)
Idag tog jag ett gigantiskt initiativ, jag drog slutsatsen att matten faktiskt inte gör sig själv. Så jag gick till matte-verkstaden och jobbade ikapp all matte som jag låg efter med. Det var jobbigt men det får det vara värt, för vad skoj det ska bli och komma till matten och se lärarens min när jag är på samma ställe som alla andra. Första gången man kan traska in på matten med ryggen rak:)
Jag får väl avslöja en sak kan jag tro, har gjort vad jag lovat mig själv att jag aldrig skulle göra. Klippt lugg! Och jag måste säga att jag trivs i det, man känner sig mindre utsatt.
Nu blir det plugga engelska och sen sova, ska utnyttja min sovmorgon till max:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0