Istid och bloggtorka

Ute är det väldigt väldigt kallt och på miljökunskapen idag när vi skulle vara ute så höll man helt allvarligt på utveckla frostskador av den allvarligare typen. Vi skulle undersöka luftföroreningar med hjälp av bio-indikatorer såsom lavar på träd. Detta genomfördes trots folks undrande blickar och väl tillbaka på skolan blev det att eftersom att vi var klara så fick vi sluta nästan två timmar tidigare:)
Har inte haft så mycket som har känts värt att skriva om de senaste dagarna, men hoppas att det ska bli ändring på det nu!
Kan inte fatta att jag åker till Åre på Lördag:) Det kommer att bli så himla roligt! Skönt att slippa allt härhemma ett tag!
Ikväll ska jag försöka få ordning på min engelskaredovisning och kanske börja på svenska-uppgiften och jag hinner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0