Time goes by

Tiden går fort när man har roligt! Nu har snart denna veckan gått också och det är dags att ladda inför nästa veckas bravader. Adventskonserten genomfördes i alla fall igår utan större katastrofer. Det var riktigt mysigt och för första gången denna hösten tog jag mig tiden och sitta och lyssna på vår barnkör ordentligt. Nu var det i och för sig svårt att undvika att höra dem om man bafann sig i kyrkan igårkväll men ändå. Jag tog mig tid att sitta och lyssna på barnen när de sjöng sina julsånger och njöt av sina kanske första minuter i rampljuset i sina liv. Åh det var helt fantastiskt! Även ungdomskören som sjöng senare var fantastiska och stod väl för den mesta av kvällens sjönsång om man ska kategorisera. Men åh vad fantastiskt det var. Vi framförde även våra låtar och jag var riktigt nöjd med vår prestation, alla höll nerverna i schack och resultatet blev perfekt. Idag har jag sovit och läst om vartannat hela dagen. Nu ska jag försöka bädda min säng och sen sätta mig och plugga lite matte.
Matte har aldrig varit min grej, men nu är det snart över i alla fall. Bara två prov kvar!
Imorgon ska jag försöka få bort massa måsten från min att-göra-lista. Första punkten är att ta sig upp imorgon på morgonen! Det kan bli nog så svårt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0