Migrän

Började dagen med matteprov klockan åtta, skönt att få det gjort. Det har varit en gigantisk humörsänkare i flera veckor. Men nu är det över i alla fall:)
När spänningarna efter provet släppte tyckte min kropp att det passade utmärkt med ett migrän anfall. Det var inte så mycket att göra än att krypa tillbaka ner i sängen. Lyckades sova ett par timmar och migränen har börjat släppa lite nu på eftermiddagen. Nu har jag en hel del läxor att göra men jag är inte på humör för det alls. Kanske ska åka till mormor ett tag eller ringa Anna. Får se vad jag hittar på. Det enda jag lovar är att jag inte ska göra matte i alla fall! Då hade jag blivit riktigt orolig för mig själv. Riksintaget för mattenördar nästa. Usch hemska tanke. Nej, jag tror att jag ska vara lika ansvarslös som vanligt och gå upp på stan och göra av med pengar och dricka latte=) Känns med som en handling i min smak

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0