Tjohoo, sömngångar-dag var det här!

Idag har jag fullkomligt gått i sömnen på jobbet, allting har känts som en dröm, en mardröm men ändå! Kan knappt minnas vad jag gjorde på förmiddagen, hade ont i huvudet vet jag men mer då?! Jag borde rimligen ha besökt sådär en 4-5 personer. Det gjorde jag säkert också, eller ja min kropp var väl där i alla fall var jag rent mentalt var har jag ingen aning om, hemma i Österrike kanske. Inte mig emot, bara man kunde få vara där till 100% skulle jag vara helt nöjd med den idén:)
På eftermiddagen blev det hem och sova n stund och kurera min migrän och sedan iväg till Anna-hjärtat, mys med "scrubs" och "27 dresses" me like=)
Höll på att avlida när jag ställde mig på vågen i morse, vad har hänt?! Nu jävlar ska sommar-kilona bort! Helt oskyldigt ätande av onyttig mat en hel sommar och vips så passar inga kläder längre?! Och jag har inte råd att köpa nya, får helt enkelt dra ner på godiskonsumtionen i stället. Blir både billigare och hälsosammare=)
Nej om jag ska klara av att börja sju imorgon måste jag nog sova några timmar nu. Om ni ser en galning som sovande cyklar genom stan imorgon så bli inte oroliga, det är bara jag som jobbar och sover samtidigt, ni vet två flugor i en smäll;)
Ciaoo amore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0