Effektiv dag, lite i alla fall;)

Trött släpade jag mig upp ur sängen klockan sex i morse, tryckte i mig lite blåbärssoppa och cyklade sedan till jobbet. Morgonturen gick bra, var ganska lugnt och fridfullt. Sedan lite städning och ledsagning och lunch. Därefter matkörning med ös på radion=) Efter matkörningen blev det en glass i solen på grund av att vi var så snabba på matrundan att vi hade massa tid över. Sedan städ hos en till och hemgång. Väl hemma packade jag ihop mig och transporterade mig ut till huset där jag ägnade tre timmar åt att rensa ogräs samt att fixa lite småplock.
Nu har jag lagt ut mina gamla kaninburar på blocket och hoppas att någon nappar. Känns lite onödigt att de ska stå i källaren till ingen nytta och ta plats. nu blir det sova och sedan är det fredag, vilket betyder att två lediga dagar väntar!
Ciaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0