Dagen efter;)

Yes, fest igår ja=) Grymt roligt, förfestade lite själv hemma med hög musik och en drink medans jag fixade mig. Sen blev det prommenad till nya stan där vi förfestade lite med lite folk. Gigantiska skoskav och en förfrågan från en tant om vi ville låna hennes krycka och använda för att fånga killar?! Tacksamma för erbjudandet tackade vi nej och traskade i stället till kompan där det vankades goda drinkar och massor av dans=) Blev kvar där till hemgång kvart över ett, ramlade i säng efter att ha ätit en macka och tagit bort mitt smink. Mycket rolig kväll!
Idag har jag som rubriken tyder på mest legat i sängen, sovit från och till och när jag äntligen vaknade till liv runt 18.00 gick jag och handlade mat till jobbet i morgon och städade sedan hela lägenheten. Så lite nytta har jag gjort även om det inte varit mycket;)
Nu tänkte jag titta lite på svt play och sedan sova, börjar sju i morgon hujedamig!
Ciaoo amore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0