Hallå där

Det var inte igår, har hänt ett antal saker av stor betydelse i mitt liv på sista tiden. Jonglerar med allt och försöker samtidigt njuta lite av allt som händer, för det är ju trots allt såhär jag vill leva. Det är detta jag tycker om, det ska gå i fullt ös medvetslös hela tiden, annars blir jag uttråkad och klättrar på väggarna.
Skolan utsätter oss stackars elever för en hel del press just nu, imorgon har jag ett engelska nationellt, en miljökunskaps inlämning och nationellt prov i tyska. Sen på fredag har jage tt läkarbesök på morgonen och därefter gympa, ska försöka få något vettigt gjort då. Vet inte om jag får vara med eller inte, får jag det är det gymmet som gäller får jag inte det så blir det svenska någonstanns. Sen ska jag och Lisa ut och fira att engelskan är över och sen tillbaka till skolan för svenska redovisning. På eftermiddagen är det läkarbesök som gäller och sen hem och plugga. 
På kvällen är det sedan repetition med orkestern och sen hem och sova tio timmar och sen repetera fyra timmar och sen vila två timmar och sen konsert i tre timmar och sen fest. På söndag är det rep två timmar och sen konsert tre timmar och sen städning av lokalen. Måste fixa en locktång:)
Puss på er nu ska jag stressa vidare 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0