New Beginning

Okej, då testar vi igen. Efter att ha haft självförtroende nivå 0 och helt knäckt nivå 10000 efter matteprovet känner jag att det börjar bli dags att få igång bloggen på lite halvfart igen.
Det är dags att börja plugga inför engelska provet på torsdag och släppa matteprovet, i alla fall lite grann.
Det har dessutom hänt något mystiskt med min handled, gör hyfsat ont faktiskt. Smärtan har liksom kommit krypande lite smått ända sen förra veckan, men sen repet med sällskapet i lördags gör det sjukt ont dygnet runt. Men den handleden har alltid varit lite udda så det går nog över hoppas jag.
Nej nu ska jag ut och springa och sen blir det läxor för hela slanten.
Vilket underbart liv man har, helt fantastiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0