Grossglockner



Åå gud vad jag längtar tillbaka!
Vill inte sitta här med 40 ton läxor, vill vara i Österrike och gå på Grossglockner. Det var nog det finaste och underbarast jag har gjort i hela mitt liv. Jag tror inte att jag här mått så bra någon gång i mitt liv förut!
Hör inte hemma i sverige och så är det bara! Bara att inse, hör inte hemma i matte b heller för den delen. Men man får vara positiv, efter matte b provet på fredag har jag bara nationella och sen två mattekurser kvar...MEN SEN jävlar i ska jag aldrig mer läsa matte i hela livet!!!
Haha ett litet ljus i slutet på tunneln kanske?!

För övrigt har jag varit duktig och tvättat all tvätt idag, man kan lugnt påstå att tvättstuan var ockupperad av min tvätt OCH min heta sång haha, gillar att sjunga när jag är i tvättstugan det blir mindre ensamt då:)
Pluggat alldeles för lite som vanligt, men alla börjar väl vänja sig vid that fact vid det här laget, men hey jag har hela natten på mig. Ska bara fixa en stoor kanna kaffe och sen är jag på banan igen:)

With love/  miss brilliott




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0