Hunger..

Har präglat min dag, försov mig i morse och han typ bara stressa runt och säga allt som jag var tvungen att för att sen dra den underbara slutsatsen att jag inte skulle hinna och dra på mig kläder och kasta mig på min trogna järnhäst för att transportera mig till skolan.
Därefter var det hunger för resten av förmiddagen och när det äntligen var dags för lunch lassade jag upp massa mat, men efter ungefär halva portionen kom jag fram till att det inte var RIKTIGT så gott att det var värt att äta upp resten, skolmat är ingen hit:(
Men nu är vår fysiklärare tillbaka i alla fall från sin 10 dagars pappaledighet vilket gör att man kanske kan lära sig lite på lektionen:O om man har tur, eller otur kanske jag vet inte riktigt?
Nu ska jag länsa mitt kylskåp:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0