Ett tag sen nu

Nu var det ett tag sen jag skrev sist, vad har då hänt för spännande i mit underbara liv? Ja, inte mycket.. Helgen har mestadels bestått att chillning på hög nivå, med en bok över ansiktet eller framför dumburken.
Det började ju i fredags kväll med picknick och mys i kollevik, därefter blev det filmtajm och sängen. Någonstans därimellan pajade min cykel för miljonte gången i sin livstid, höm problem utan cykel, yes sir!
Menmen det får väl ordna sig det med, lördagen fylldes med sömn som större delen av mitt liv nuförtiden. Sen var det födelsedagsmiddag för J och därefter esc.
Imorgon har vi sovmorgon, skönt, jag ska redovisa om mitt svenska-arbete imorgon, nervöst!
Sen är det biologiredovisning och inlämningsarbete i historia på torsdag. Därefter följer engelska redovisning på tisdag nästa vecka kombinerat med muntlig komplettering i tyska.
Sen ska det väl lugna ner sig tycker man!
Nu blir det mat och därefter plugga på traffickingen..
Hejsvaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0