Träning

Nu när sommarlovet är här och jag bara har jobbet att tänka på (haha den var bra, som att jag inte skulle tänka på något annat) Men okej let me put it this way, jag har ingen press från skolarbete och då kan jag koncentrera mig på att komma igång med träningen ordentligt.
För det är snart bara ett halvår tills jag ska ner och åka och då måste allting fungera bättre än vad det gjorde i vintras!
Måste köpa nya löpskor, mina är x antal år gamla och mina knän klarar inte det riktigt:/
Så, från och med imorgon är det träning 110% som gäller. För det går inte att sitta och vänta på att det ska hända något, jag måste göra det själv. Och som jag ska göra det sen(Y)
Jävulskt pepp här;)

Kommentarer
Postat av: Julia

Bra motivation Bonnie, du är stark!



Önskar dig all lycka till. :)



Puss på dig!

2008-06-18 @ 12:15:33
Postat av: Bonnie

Tack Julia:)

puss på dig med!

2008-06-18 @ 20:46:49
URL: http://missbrilliott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0