Home sweet home..NOT

Så var man hemma, efter 21 timmar i bilen och rakt igenom det underbara snöovädret som sverige välkomnade mig med! Sverige är inte direkt mitt favoritland nej jag erkänner, jag är mer österrikiska än svenska och tänker inte ändra åsikt under de närmsta 100 åren i alla fall.
Efter de meningarna av agg mot Sverige så ska vi försöka bli lite normala igen, inte möjligt i mitt fall men man kan ju försöka:/
Imorgon börjar skolan igen:S Jag vill inte, men i och för sig desto fortare skolan börjar igen desto fortare blir det sportlov:)
Idag har jag varit  hos min kära älskade lilla mormor som fyllde åttio och ätit middag och fikat, alltid mysigt!
image108<3 längtar hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0