Trött"/

Tabletterna verkar ta lite denna gången, men i utbyte blir jag väldigt trött och somnar hela tiden. Har i alla fall klarat mig undan att somna på offentlig plats än så länge. Skulle mött upp Linnéa på skolan vid nio imorse, fast jag försöv mig. Linnéa kom hem till mig i stället då hade jag lyckats somna om ännu en gång, gick och öppnade dörren inlindad i täcket och gick sedan och la mig igen. Linnéa drog då upp mig och satte igång och baka, jag fick vara elvispare:P
Tur att hon kom, annars hade jag nog bara legat i sängen hela dagen och inte gått upp alls, mörkt och regnigt ute...ingen mening.
Klippte mig efter skolan, skönt att bli av med det slitna:)
Nu ska jag stressa vidare i mitt hmm kan inte ens kalla det liv just nu. Har sjukt mycket: konserter, prov, inlämningar, tyska uppgifter, julen i karlshamn, repetitioner inför konserter och vanliga repetitioner, bakning och mormor. Sen borde jag ta tag i julstöket och baka ut all pepparkaksdeg ifrån helvetet som ligger och skräpar i skafferiet.
Blä, kan man sätta livet på paus ett tag medans man stressar ikapp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0