Puuh, Gott sei Dank

Smärre datakatastrof avhjälpt, helt plötsligt fick datan ett ryck och började öppna hundratals facebbokfönster. De gick inte att trycka bort heller utan när man försökte så kom det typ fyra till i stället. Naturligtvis strejkade aktivitetshanteraren i denna kritiska stund, så vad göra? Fanns inte så mycket mer än att vänta tills aktivitetshanteraren tyckte att det passade att startas och då kunde jag få stopp på det. Så nu är läget under kontroll igen:)
Sitter och försöker skrivs ihop min inlämning om katter i djurkunskapen, ett problem bara det står på pappret att det ska finnas med fakta om kroppsdelar. Vad räknas som kroppsdelar? Svans, tassar och öron så långt är jag med..men blodomlopp, andningssystemet och tänderna? Räknas de också? Eftersom att detta ska komma först i arbetet är det lite knepigt att komma någonvart med fortsättningen..Skulle vara skönt att bli någolunda klar med katt-delen idag så jag kan ta itu med kanin-delen imorgon, känns som att det kommer att bli svårare att hitta fakta om kaniner, varför vet jag faktiskt inte..kanske för att det är ett litet djur? Vet faktiskt inte, det bara känns så!
Nu ska jag äta apelsin och zappa runt bland alla dubbade filmer och njuta av min ensamhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0