Julafton:)

God jul allihopa:)
Sitter här och njuter av att vara omgiven av alperna och kunna ta det lugnt. Det finns inte ett enda krav här. Mer än att inte missa bussen på morgonen då men den smällen kan jag ta;)
Julafton har än så länge varit lugn, låg på soffan och mådde allmänt dåligt hela förmiddagen, åt lite julmat med familjen, öppnade presenter och sen har jag tagit det allmänt lugnt. Stått ut med familjen utan att irritera sönder mig, borde helt allvarlig få nobelpriset för den prestationen. Börjar dock tröttna nu!
Har haft jättemycket skrivlust de senaste dagarna, men sen när jag har satt mig ner och tänkt skriva har det inte blivit något. Jag vet att jag måste få ut det, så det är väl bara att börja antar jag. Om det blir något bra som man kan tyda så ska jag lägga ut det här annars hamnar det kodat i mina dokument:P
With love
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0