Fredagskvällar

Är det inte något speciellt med dem? Umgåtts med mina underbara vänner och pratat i telefon med en person som jag gillar skarpt, som alltid finns där för mig no matter what.
Det har varit en något surrealistisk vecka måste erkännas, i morse när jag vaknade kom jag till exempel inte ihåg vad jag gjorde igår eller ens att igår hade existerat. Trodde helt ärligt att det var torsdag när jag vaknade. Insåg inte detta felantagande förrän jag stod i skolan och såg att alla tog ut kemi böckerna, vi har INTE kemi först på torsdagar. Men man kan ju inte vara på topp hela tiden;)
Kvällen har spenderats med middag och filmkollande med underbaringarna, helt underbart!
Nu sitter jag här och lyssnar igenom skivan från årets Wienerafton, upptäcker då att det är någon som hostar/nyser ett flertal gånger under ouvertyren i början. Varför?! Man kan ju inte direkt anklaga personen, men något irriterande måste jag erkänna att det är.
Imorgon blir det julen i Karlshamn för hela slanten, hoppas att det inte regnar bara.
Ska försöka smita iväg och titta lite på bodekull, måste väl vara tillåtet?
Guten Nacht

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0