Dåligt väder

DImma och snö här idag, bestämde mig för att stanna hemma. Får nöja mig med skidåkning på tvn från Semmering, kan bli bra det med:)
Nu är solen på väg att bryta igenom här utanför, men det blir nog ändå vila idag. Känns som att jag håller på att bli förkyld, men så blir det förmodligen för att luften här är så torr. Fast det brukar inte bli så mycket mer än halsont pepparpeppar. Men ska ändå kurera mig med äppelte.
Känner att mina blogginlägg inte blir/har blivit så bra på sista tiden...det finns en förklaring. Jag befinner mig för tillfället i fullständigt total kaos, trött på det. Men snart är jag hemma igen och kan börja styra upp mitt liv.
Samtidigt vill jag inte hem, jag lever ju för detta, då menar jag skidåkningen-inget annat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0