Hemma igen:/

Då var man hemma från Österrike igen:/ Kom i måndags, längtar tillbaka så att det gör ont! Vi har haft det helt underbart och vandrat massor:) Jag har sett verkliga Edelweiss i all sin prakt, helt fantastiska!
Det var längesen jag mådde så bra som jag har gjort därnere!

Tre första dagarna i skolan efter sommarlovet är även avklarade, vart har sommarlovet tagt vägen? Det känns som jag fick semester för en vecka sen, men i verkligheten är det fem veckor! Hur kan tid gå så fort?!
Så nu sitter man där och måste genomlida fysik och matte vecka efter vecka fram till jullovet:(
Men man får väl fylla sin lediga tid med fina saker så ska det nog gå! För varje dag som går är jag en dag närmare min juristexamen, det lutar åt juridik just nu i alla fall:P

Nu ska jag sova, sleep tight don´t let the bed bugs bite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0