Tjejkväll:)

The girls are comming over! Två av dem i alla fall:P Linnea och Anna kommer och vi ska käka pizza och titta på film:)

Kort om min dag:
Jag vaknade tidigt och gick upp och drack kaffe, sen packade jag ihop mina gympakläder och gick direkt till gympasalen.
Det var två lärarkndidater som höll i lektionen och vi dansade linedans och fick göra en samarbetsövning.
Efter gympan hade vi Engelska där vi fick tllbaka våra uppsatser som vi skrev för två vckor sen sen gick vi igenom ny grammatik och läste i våra engelska romaner som vi ska läsa.
Jag ska städa upp lite här innan kvällen efter en skolvecka när man inte hinner/orkar städa så blir det lätt lite stök här och var!;)
Ni vet att jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0