Mulet:/

Morgen, det känns konstigt att man har ställt tillbaka klockan. Det har kännts som att jag har varit försenad hela dagen och gått runt och varit nervös hela tiden:P
Ute är det mulet och de få löv som finns kvar på träden är alldeles bruna man blir alldeles dyster av att titta ut..
Men man får försöka muntra upp stämningen så gott man kan, att titta på alpint funkar alltid men när inte den möjligheten funkar så finns ju alltid musiken:) Spelar ingen roll vad felet är så blir man alltid glav av musik, därför är min mp3 en viktig del av mitt liv!
Men nu ser det ut som att solen är på väg att bryta igenom här, hoppas kan man ju!
Men nu måste jag sticka och fixa mig lite, ska till musiksällskapet sen!
Ni vet att jag älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0