Lurad

Trodde du verkligen att jag skulle avslöja slutet? Nej du får minsann precis som alla andra läsa boken, jag lovar det är värt det!:)
Dagen började med att jag blev väckt av min mobl klockan åtta lagom skoj, blev riktigt rädd med tanke på att jag hade somnat med den i handen och den var på ljudlös med vibration så jag fick en liten chock!
Men jag somnade snabbt om igen. Behöver jag säga att personen som skickade det inte fick något svar vid den tidpunkten, hey jag sov faktiskt! Men jadå jag svarade senare vid en mer mänsklig tidpunkt. Satt en stund vid datan och då fick man naturligtvis virus på den, lagom skoj:/ När jag väl hade fått bort det fick jag för mig att jag skulle springa en runda, sagt och gjort. När jag kom hem igen fanns det ett meddelande från Anna på mobilen, hon var i stan med sin pojkvän. Man var ju tvungen att träffa dem en stund så jag skyndade mig in till Christins.Pallrade mig till expert där jag inhandlade nya hörlurar till min mp3 och gick hem!

Väl hemma packade jag lite saker och åkte till lilla mormor, vi skulle baka, eller ja jag skulle baka och lilla mormor skulle titta på! Det gick prima och det blev en perfekt kladdkaka vilket är i stort sett det enda jag kan baka. Men det gör inget det är ju gott!
Japp, det var i stort sett min dag och från och med nu så lovar jag att bli bättre på att blogga oftare!
Ciaooo för nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0