Laptop:)

Ja, nu sitter jag här i min säng och skriver
blogg på min nya Laptop.Enorm skillnad om man jämför
med den stora grejen de kallar dator som vi har i vardagsrummet!
Dagen började med att jag steg upp efter en natt med dålig sömn
på grund av regn och blåst mot fönstret.Lagom irriterande!
Sofie ringde och vi bestämde oss för att sticka in till stan en sväng.
75% rea på glitter och 70% på guldfynd, klart att man måste kolla:)
Det blev ett par öronhängen på glitter och två halsband på guldfynd,
bilder kommer om inte kameran bestämmer sig för att strejka!
När jag kom hem fixade jag min laptop och här är jag altså nu!
Men nu kom Sofie och vi ska titta på film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0