Göttans

Nu kan man blogga dygnet runt om man vill, vilket är ett stort plus eftersom att jag oftast är mer aktiv på nätterna än på dagen! Hmm, vad ska man skriva om nu då? Jo jag möblerade om mitt rum igår(söndagen), det blev hur fint som helst och äntligen blev jag av med korridorskänslan. Inte visste jag att det kunde samlas så mycket damm bakom en bokhylla men det kunde det bevisligen. Motvilligt gjorde jag också en liten utrensning av mina kära ägodelar, jag hatar att sortera ut men ibland måste man ju annars finns risken i alla fall i mitt fall att man drunknar! Och det vill man ju inte!
Var nyss en runda ute på stan och det är verkligen som en helt annan stad nu när alla saker från östersjö är borta. Om det inte var tänt i vissa fönster kunde man tro att staden precis hade blivit bombad, för så dött är det!
Nu ska jag snart gå och sova en stund, hoppas att Anna ringer senare och att planen för hennes dag heter Bonnie!
Ciaoo för nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0