Anna-Dag:)

Idag har det varit en Anna-dag, äntligen! Efter att jag tro det eller ej steg upp halv tio och duschade och fixade så mötte jag upp Anna på torget runt kvart över tolv. Därefter styrde vi stegen mot bönan där vi åt en lååång lunch, och satt och snackade riktigt länge! När vi inte orkade stanna där längre pallade vi oss runt i diverse affärer och tittade  
för att sedan hamna i hamnen där det blåste orkan och man fick hålla ordentligt i hatten! Där satt vi ett tag och bytte livserfarenheter och diskuterade livets stora frågor, haha vad poetisk man känner sig!
Vi bestämde oss för att röra oss mot pop-shop där vi båda ville titta på Marilyn tavlor, men det var oturligt nog semesterstängt:/ Men inte blev vi speciellt ledsna för det vi gick helt enkelt vidare och på torget fick Anna vara med på radio, haha jag ville inte så jag övertalade henne att göra det;) VI hamnade på en bänk och det kom en tant med en tax och gjorde oss sällskap. Där satt vi ett tag. En ganska komisk kvartett skulle jag vilja påstå, en tant, en tax och två tjejer som funderade på livet! Men vad är väl livet utan en parkbänk med en tax och en liten tant då och då? Vi fortsatte att prata och gick in på fyndkällaren sedan rörde vi oss mot torget där vi tog reda på när Annas buss skulle gå. Vi satte oss i busskuren och kollade på alla människor som passerade, när Annas buss kom blev det kramkalas och vi beslutade att hon skulle ringe mig nästa gång hon var i Blekinge! Detta var altså min Anna-dag i korthet och då menar jag verkligen korthet!
Ciaoo för nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0