Nattinatti

Ja, nu ska jag snart få lite sömn men det är inte lätt när man har en liten katt som bränner runt i 190..
Men snart så tröttnar hon nog och lägger sig och sover här på min kudde, det kallas mys!
Har precis tittat på film, Mr Beans semester verkligen värd att se!
Micke verkar ha fått bort viruset som igår drabbade många av oss och jag är såå stolt över honom(A)
Dagen har ängnats åt chill, bibblan prommenad och Morden i Midsummer:)Kan det bli bättre?
Klädvalet var lite Garbo inspirerat:
Lång grön kjol Lindex
Brunt linne Vero Moda
Brun kofta Gina tricot
Ballerinor Din Sko
Brun hatt Kappahl
Svarta Garbo solisarna
Bild finns tyvärr inte för idag levde jag incognito och dessutom så strejkar kameran värre än någonsin:/

Träffade även lilla mormors storasyster på stan idag, hon var pigg och glad och vi pratade en stund innan hon var tvungen att traska till busshållplatsen.
Nu ska jag sova en stund innan det blir altför ljust ute, sova när det är ljust har jag inga prblem med men att SOMMNA under dygnets ljusa timmar är ingen hit:/

Sov sött kärlek från miss Brilliott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0