Näst sista dagen

Ja, imorgon är det sista dagen på sommarlovet känns helt sjukt konstigt! Det har ju verkligen inte varit något sommarväder och det har inte hänt mycket alls. Och nu är det altså slut, jag kan inte få in det i min hjärna!
Men Andi har kommit hem nu och jag har saknat henne  rejält, skynda dig att ringa mig imorgon Andi!
Dagen har tillbringats på stan med Anna, vi kollade runt på det som finns kvar av rean. Jag hittade en fin tröja dock inte på rean menmen man kan inte alltid göra fynd som passar plånboken! Fika hann vi också med och sen blev det film.
Framåt kvällen lagade jag korvstroganoff, blev riktigt nöjd och diskade undan lite. Sen ringde Andi och sa att hon var hemma igen, ett helt sommarlov utan dej gumman är verkligen för mycket!
Nej nu ska jag snart sova, upp tidigt imorgon dags att ställa om sig till skoltid!
Ni vet att jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0