Beck, Pojken i Glaskulan...

Sitter här och tittar med ett halvt öga på Beck, ja inte just nu för det är nyheter men snart så. Har sett avsnittet innan men det gör inte så mycket.
Mår fortfarande inte helt bra, fortfarande ganska deprimerad och ledsen:/
Var dock ute på en prommenad med Anna och köpte glass "Magnum Ecuador Dark", älskar den glassen!
image37
Vi mötte två pesoner som var ute och gick med 3 hundar tre gånger, man kände sig lite upprepande! Myggbett fick jag också så nu har jag uppdaterat mig på den fronten också!
Nej, nu ska jag gå och göra en kopp te.
Ni vet att jag älskar er!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Har inte smakat den glassen men det är säkert god. :)

2007-08-20 @ 21:59:28
URL: http://chiicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0